Bugün 12 Mart. İstiklal Marşı ‘nın kabul edilişinin ve Milli Marşımız oluşunun yıl dönümü. Tam 100 yıl önce, 1921 yılında milli şairimiz Mehmet Akif Ersoy tarafından yazılıp, meclis kürsüsünde Hamdullah Suphi tarafından arka arkaya 3 kere okunmuş ve büyük coşku ve alkışlar arasında kabul edilmiştir.
Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın
Mehmet Akif ERSOY
İstiklal Marşımızın kabulünün 100. yılını çeşitli etkinliklerle kutladık. Projeye katılan her okuldan öğrencilerimiz Karacabey Atatürk İlkokulu okul öncesi öğretmenimiz Ayşegül EKEN ve diğer proje öğretmenlerimiz rehberliğinde marşımızın bir kıtasını işbirliği içerisinde seslendirdi. İstiklal Marşımızı öğrencilerimiz coşkuyla öğrendiler ve okudular.
Aylin KARGIN YILMAZ 14 EYLÜL ORTAOKULU Karacabey /BURSA











Hiç yorum yok:
Yorum Gönder